top of page

נְגִישׁוּת


נְגִישׁוּת - קל להגיע אל מישהו או משהו, הגישה אליו אינה כרוכה במאמץ או בקשיים.

מהיום ניתן לשלם עבור הטיפולים שלך בקליניקה עם כרטיס אשראי. זה חדש גם עבורי וזה בא כתוצאה מהרצון שלי להיות מאוד נגישה, שאפשר להגיע אלי בלי מאמץ או קושי. וזה גרם לי לחשוב על נגישות בכלל.

נגישות היא ערך. נגישות היא כמו שביל מואר, כמו שער פתוח ומזמין.

חשבתי על כל הדרכים "נגישות" באה לידי ביטוי בקליניקה שלי. הנה הן:

  • קל למצוא אותי – אפשר כאן (האתר) ואפילו כאן (איזי). ואפשר פשוט להתקשר 054-7638720.

  • קל להזמין טיפול.

  • קל להיכנס - הקליניקה בקומת קרקע, אין מדרגות.

  • קל ליהנות. באמת, הטיפול ממש מהנה.

"מתהלכת על ענן כבר שבוע בזכות איליס. חייבת לפרגן כי הרבה זמן לא הייתי בטיפול כזה מוצלח ומזמן לא נתקלתי במטפלת כזאת שפשוט יש לה את זה.

טיפול רפלקסולוגי משובח! תעשו לעצמכם טוב או פרגנו למישהו שאתם אוהבים. תיהנו :)" מור, תל אביב

  • קל לשלם - כל אמצעי התשלום מתקבלים.

  • קל להגיע - הקליניקה ברחוב אדם הבהן במרכז תל אביב. נגישה במיוחד להמון קווי אוטובוס (דיזנגוף, כיכר רבין..), יש חניה לאופניים ליד הדלת, וחניה לכלי רכב בחסות פיית החניה הנדיבה (תמצא לך אחלה חניה אם את מאמינה בה).

  • קל לקבל החזר מחברת הביטוח (במידה ויש לך פוליסה עם סעיף לרפואה משלימה).

  • קל לשתף (ורצוי. להמלצה שלך מצורפת ברכה לאושר נצחי עליך, טפו טפו).

השביל מואר, השער פתוח. כנסי :)

*הפוסט כתוב בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד והוא מיועד לכל המינים.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page