top of page

מה זה בכלל אבחון רפלקסולוגי?‏


ההבדל בין טיפול מוצלח לטיפול לא מוצלח

רפלקסולוגיה (כמו כל שיטה רפואית שמכבדת את עצמה) היא שיטת ריפוי עמוקה ויעילה. ובשביל להיות ‏כזו כדאי שתהיה לה דרך טובה לאבחן את מקור הסימפטומים או המחלה על מנת לתת את הטיפול הכי ‏טוב. ברוב המקרים, מפסיכולוגיה עד אונקולוגיה, אבחון מדויק זה ההבדל בין טיפול מוצלח לטיפול לא ‏מוצלח.‏

באבחון רפלקסולוגי (שמן הסתם נעשה על כפות הרגליים), אני מחפשת את הדפוסים, האמונות והאירועים ‏שהיו למקור הסטרס/מחלה/סימפטום. ‏

הבעיה עם בעיות

כשמישהו מחליט לבוא לטיפול רפלקסולוגי, הוא עושה את זה כי נמאס לו מהכאב. מטופלים באים לקליניקה ‏עם ידע לגבי הבעיות שלהם. זאת אומרת שאני לא צריכה להגיד מה הן הבעיות שלהם, הם כבר יודעים.‏

אז

מה שמעניין אותי זה דווקא למצוא את הכוחות של האדם, את החוזקות שלו. מה מניע אותו, מה מרגש ‏אותו. לכן אני לא מחפשת בעיות, כי הן כבר נמצאו.‏

האבחון הרפלקסולוגי הוא כלי מדויק לגלות את הדברים הטובים בכל אחד. הרגליים (זה פלא!) ‏מראות לנו את כל הסיפור. האבחון מעצים, נותן מוטיבציה ונעשה בדרך אוהבת ותומכת. ‏

בקיצור

פשוט תבואו ותגלו בעצמכם כמה אתם באמת, באמת מופלאים. ‏🌟

תתקשרו אלי (054-7638720) לקבוע את האבחון.

מה קורה במפגש?

קודם כל וחשוב: מומלץ לא לעשות פדיקור לפני הטיפול. אני רוצה לראות את היבלות, את הקילופים, את הסימנים.

  • מורידים נעליים וגרביים ושוכבים או יושבים על מיטת הטיפולים.

  • אני מתבוננת כמה דקות ברגליים ובוחרת עם מה להתחיל. לרוב זה יהיה משהו שבולט (לי) ברגליים שלכם. ומשם אנחנו יוצאים לדרך שמתחילה (כמו החיים עצמם) ברגע ההתעברות ומובילה אותנו עד לרגע הזה ממש. נעבור בצמתים חשובים ונראה מה למדתם לאורך כל הדרך. לא כל מה שלמדנו ברור תמיד, וזה מעניין לגלות יהלומים במקום שחשבתם שיש שם רק פחם.

  • המפגש אורך כשעה ובה נדבר גם על העתיד הוורוד שמחכה לכם ותקבלו כלים שיכולים לעזור להגיע לשם (כלי עזר מס' 1: אין לאן להגיע. אתם כבר פה).

וזה ברגליים – שזה סימבולי, כי בעזרת הרגליים אנחנו מתקדמים הלאה.

תתקשרו אלי 054-7638720 או שלחו מייל ונקבע.

***

"בוקר טוב איליס מקסימה,

אין לי מילים להודות לך על כמה שהשפעת עלי אתמול, כמה עזרת.

שנה בטיפול פסיכולוגי לא תשווה לשעה ורבע איתך. אז תודה ענקית. ולהתראות שוב בקרוב." קרן א', תל אביב

***

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page