top of page

רפלקסולוגיה זה קסם


רפלקסולוגיה זה קסם.

זה מה שאני עונה כששואלים אותי מה זה. אני יודעת שזו תשובה שנשמעת ילדותית, אבל אחרי 20 שנות ניסיון ו-10 שנות הוראה במכללת רידמן לרפואה אינטגרטיבית, עדיין זה נראה לי כמו קסם.

וחלק ממה שעושה אותה כזו, היא היכולת המדויקת שלה להעצים את אנרגיית הריפוי שפועלת תמיד בתוכנו.

אנרגיית ריפוי?

זה לא רק "ניו-אייג'". הגוף שלנו כל הזמן מתקן, מסדר, ומתחזק את עצמו: תאים מקולקלים נזרקים או עוברים תיקון, תאים חדשים נולדים, תאים זקנים מתים, לחץ דם עולה, לחץ דם יורד, אנדורפין מופרש להקלה על כאבים, אוקסיטוצין מופרש לאחות רקמת שריר. הגוף כל הזמן עובד. ומצליח מאוד – כי בריאות זאת המהות שלנו.

מגיעה לכל חור

דרך התבוננות בכפות הרגליים ועיסוי נקודות רפלקס הנמצאות שם, הרפלקסולוגיה מגיעה לכל מקום בגוף - לבלוטות המוח, חוליות עמוד השדרה, שרירי בטן, כליות, לב, כבד – וכל זה מבלי לעזוב את הרגליים.

כף הרגל היא מיקרוקוסמוס של גוף האדם (המקרוקוסמוס). האיברים בגוף נמצאים בגרסה קטנה ו"אנרגטית" בכפות הרגליים. "אנרגטית"?

תחשבו על צליל, נניח דו

לצליל דו יש תדר מסוים. אם אני מחזיקה קולן (מזלג קול, tuning fork) המכוון לצליל דו ומנגנת בפסנתר שלידי (נניח) הצליל דו, הקולן יתחיל לרטוט. כלומר, הוא מגיב לתדר דו, גם אם הוא במרחק מאות מטרים ממני ומהפסנתר. זו התאמה אנרגטית של תדרים דומים.

ככה בדיוק עובדת הרפלקסולוגיה

לכל איבר בגוף יש תדר מסוים ונקודת הרפלקס של האיבר בכף הרגל מגיבה לאותו התדר. יש תקשורת בין האיבר בגוף לנקודת הרפלקס (זה לא מופרך כל כך, היום יודעים שאפילו עצים מדברים אחד עם השני...) וכמו בכל מערכת יחסים בין שניים, לפעמים התקשורת נתקעת.

ומה עם הכאב שלי?

הכאב שלך הוא הסוף של תהליך. קצה הקרחון אולי. התפרצות הר הגעש אם תרצו.

כאב הוא הדבר החכם הזה שמביא אותנו לטפל בעצמו

הכאב ייראה בכפות הרגליים.

אפשר לראות את ההיסטוריה שלו ואת האירועים שהובילו להתפרצותו. כשהמטפלת מבינה את התהליך היא יכולה לתת מענה מדויק שיעזור לאדם להיות חופשי מהכאב באמת.

רפלקסולוגיה מחזירה את התקשורת התוך גופית למצב ההרמוני ביותר. כשיש הרמוניה אנחנו מרגישים טוב, יש לנו מחשבות בריאות, אוכלים טוב, מזיזים את הגוף שלנו מספיק, נהנים מהעשייה שלנו ומרגישים סיפוק ממנה.

אין רשימה

שמפרטת את כל מה שרפלקסולוגיה מטפלת בו כי היא מטפלת בהכל.

ובכל זאת רשימה:

פוריות האישה והגבר על כל גווניו ושלביו, בעיות עיכול כרוניות, כאבים אורטופדים, חוסר איזון בבלוטת התריס, אלרגיות ומחלות חורף, חרדות, דיכאון, סטרס, תחושת תקיעות בחיים, מיגרנות, פיברומיאלגיה, פרקינסון, איזון לחץ דם ועוד (אנחנו אוהבות להגיד שאנחנו מטפלות בבני אדם ולא במחלות וזו תפיסה טיפולית שלמה).

והעיקר

זה מאוד נעים. :)

איך זה עובד בקליניקה

טיפול רפלקסולוגי אורך כשעה.

אני ממליצה על מינימום של 6 טיפולים רצופים* על מנת להתחיל לראות תוצאות (ספוילר: לפעמים מרגישים תוצאות טובות אחרי המפגש הראשון...).

אין סוף לכמות הטיפולים שאפשר לקחת. אני ממליצה על סדרה של 12 טיפולים.

*רצופים – פעם או פעמיים בשבוע, תלוי במקרה.

רוצה להרגיש את הקסם?

תתקשרי (054-7638720) ונקבע לך תור בקליניקה למפגש מרתק של כפות רגלייך, ליבך ורוחך.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page